Servicii de reprezentare şi negociere cu reţelele internaţionale şi locale de retaileri

          CE VĂ OFERIM :


 


          1. O varianta alternativă vanzarii directe . Prin noi se salveaza importante costuri reprezentate de angajarea unui personal special pentru vanzare .

 

          2. Oferim  experienta noastra in campul FMCG cat si reteaua noastra de contacte profesionale .

 

          3. Reprezentam produsele dumneavoastra catre o gama larga de potentiali clienti :Key Accounts , Distribuitori ; totul pentru o distributie ponderata satisfacatoare . 

 

          4. Negociem contracte comerciale cu Key Accounts si Distribuitori urmarind derularea ulterioara a parteneriatelor.

 

          5. Prezentam noile produse catre clienti intr-o maniera profesionala si intr-un algoritm de tip win-win.

 

          6. Consiliem in ceea ce priveste packagingul , consolidarea brandului , planului de marketing si adaptarea strategiei in conditii de piata instabile .

 

          7. Ne implicam la nivel de comenzi , implementare promotii , implementare degustari , monitorizarea activitatii concurentei cat si rezolvarea plangerilor din partea clientilor .

 

          8. Suntem ochii si urechile dumeavoastra in piata furnizand un “feedback” rapid pentru o adaptabilitate imediata.



          BENEFICIILE DUMNEAVOASTRA :




          - Costurile cu noi sunt predeterminate ( % fix) astfel incat va puteti creiona strategia intr-un mod mult mai corect .

 

          - Suntem remunerati doar in functie de rezultate astfel incat puteti fi siguri ca eforturile si implicarea noastra vor fi maxime.

 

          - Cu noi nu aveti costuri de ordin operational : masini,asigurari , vacante, salarii, bonusuri, concedii etc.

 

          - Va veti dezvolta mult mai puternic in lanturile de « Key Accounts »

 

          - Veti castiga noi canale de distributie

 

          - Veti lansa si lista noi produse ce va vor aduce volume suplimentare

 

          - Profitabilitate ameliorata printr-o eficientizare a mecanismelor de vanzare , promovare, si distributie.

 

          - Flexibilitatea colaborarii



Managementul relaţiei cu clienţii
Succesul unei bune strategii de vanzari si marketing inseamna sa iei deciziile potrivite la momentul potrivit. Pentru a lua cele mai bune decizii trebuie sa controlezi resursele de vanzari si marketing astfel incat acestea sa fie orientate in directia potrivită. Cercetarile efectuate arata ca o crestere cu 5% a gradului de pastrare a clientilor determina o crestere a profitului în termeni ai valorii nete prezente, între 20-125%.

BENEFICIILE SERVICIILOR NOASTRE:

Printre principalele avantaje ale unei strategii axate pe un sistem complex de atragere  si fidelizare a clientilor putem mentiona:

·       Rata de penetrare ridicata: capacitatea de a contacta un numar mare de prospecti;

·       Rapiditatea: sistemele de baze de date de marketing si tehnologia web permit schimbul de informatii cu clientii în timp real;

·       Reactivitatea crescuta: capacitatea de a evalua orice schimbare a ofertei, a tintei vizate sau a momentului contactului cu clientul în timp real;

·       Personalizare: capacitatea de a adapta oferta la nevoile individuale ale prospectilor;

·       Optimizarea potentialului de vânzari cu prilejul fiecarui contact cu clientii: fiecare interactiune cu clientii prin intermediul bazelor de date si tehnologiilor informatice reprezinta o ocazie importanta pentru firma de a formula noi oferte personalizate;

·       Întretinerea unui veritabil dialog cu clientii pentru a evalua nevoile si doleantele lor si dezvoltarea unor produse si servicii personalizate care sa satisfaca aceste nevoi.

 

 



Marketing & Category Management

 




Mercantizare
Conceptul de merchandising sau mercantizare este strans legat de mixul de marketing, respectiv de cei 4P: produs, pret, plasare si promovare. Merchandising-ul reprezinta promovarea la locul vanzarii, cuprinzand tehnici prin care in interiorul unei unitati comerciale este atras si dirijat interesul clientilor catre un anume produs. Merchandising-ul va rezolva probleme precum: maniera de a structura unitatea comerciala in raioane, selectarea mobilierului adecvat, alegerea unor servicii de oferit, realizarea unui echilibru intre estetic si functional al dispunerii raioanelor si marfurilor, etalarea ofertei si gestionarea acesteia, asigurarea diversitatii sortimentale potrivit cu cerintele clientilor, deplasarea facila a acestora catre raioane. Detalii precum hotararea asupra cantitatii de produse de expus, selectarea unui anume loc pentru un anume produs si aranjarea vitrinei tin de merchandising. Scopul este de a creste rentabilitatea magazinului. Ca metode folosite, se apeleaza la fractionare, ambalaj, etalare s.a Merchandising-ul adapteaza sistemul de servicii de dinainte si de dupa vanzare la cerintele consumatorilor, la nevoile acestora.

                                                                             

 

Servicii cu valoare adăugată

Colaborarea dintre marketing si logistica este un factor cheie al succesului. O relatie ce ia in considerare cerintele fiecarei functii trebuie sa permita realizarea de „arbitraje inteligente” intre dorintele clientului si constrangerile logistice si sa aiba un impact pozitiv in ceea ce priveste costurile de fabricare, de stocare si de comercializare.

Vă punem la dispoziţie servicii cu valoare adaugata (sortare, etichetare, ambalare, reambalare,infolieri) pe un spatiu special alocat de 800mp, la costuri variabile, adaptate fiecărui proiect în parte.

 

Pentru a solicita o cotaţie de preţ pentru oricare din serviciile descrise mai sus, contactaţi-ne pe e-mail: office@start-distribution.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

©2012 START SA •  Contact: Str. Ardealului nr. 7 , Otopeni, judet Ilfov tel:  021 352 29 49 fax: 021352 97 67

 Privacy Policy