Servicii

Servicii de reprezentare şi negociere cu reţelele internaţionale şi locale de retaileri.

Oferim o variantă alternativă vanzarii directe, salvând importante costuri reprezentate de angajarea unui personal special pentru vanzare .
Experienţă în distribuţia FMCG şi retea importantă de contacte profesionale. Reprezentarea produselor partenere către o gama largă de potentiali clienti: Key Accounts, distribuitori pentru o distribuţie ponderată satisfacatoare.
Negocierea contractelor comerciale cu Key Accounts si distribuitori urmarind derularea ulterioara a parteneriatelor.
Prezentarea noilor produse catre clienti într-o maniera profesională şi într-un algoritm de tip win-win.
Consiliere in ceea ce priveste packagingul, consolidarea brandului, plan de marketing si adaptarea strategiei in conditii de piata instabile.
Implicare la nivel de comenzi, implementare promotii, degustari, monitorizarea activitatii concurentei cat si rezolvarea plangerilor din partea clientilor.
Asigurăm un “feedback” rapid din piaţă pentru o adaptabilitate imediată.

Cu ce ne ocupam

Aria de expertiza

Beneficiile dumneavoastră:

Costurile sunt predeterminate (procent fix), astfel încât vă puteţi creiona strategia într-un mod mult mai corect.
Fără costuri de ordin operaţional: maşini, asigurări, vacanţe, salarii, concedii etc.
Dezvoltare mult mai puternică în lanţurile de «Key Accounts»
Câştigarea unor noi canale de distribuţie
Lansarea şi listarea unor produse ce vă vor aduce volume suplimentare
Profitabilitate ameliorată prin eficientizarea mecanismelor de vânzare, promovare şi distribuţie.
Flexibilitatea colaborării

Managementul relaţiei cu clienţii

Succesul unei bune strategii de vanzari si marketing inseamna sa iei deciziile potrivite la momentul potrivit. Pentru a lua cele mai bune decizii trebuie sa controlezi resursele de vanzari si marketing astfel incat acestea sa fie orientate in directia potrivită. Cercetarile efectuate arata ca o crestere cu 5% a gradului de pastrare a clientilor determina o crestere a profitului în termeni ai valorii nete prezente, între 20-125%.

 

 

 

 

Managementul relaţiei cu clienţii

Succesul unei bune strategii de vanzari si marketing inseamna sa iei deciziile potrivite la momentul potrivit. Pentru a lua cele mai bune decizii trebuie sa controlezi resursele de vanzari si marketing astfel incat acestea sa fie orientate in directia potrivită. Cercetarile efectuate arata ca o crestere cu 5% a gradului de pastrare a clientilor determina o crestere a profitului în termeni ai valorii nete prezente, între 20-125%.
Beneficiile serviciilor noastre:
Printre principalele avantaje ale unei strategii axate pe un sistem complex de atragere si fidelizare a clienţilor:
Rata de penetrare ridicata: capacitatea de a contacta un numar mare de prospecti;
Rapiditatea: sistemele de baze de date de marketing si tehnologia web permit schimbul de informatii cu clientii în timp real;
Reactivitatea crescuta: capacitatea de a evalua orice schimbare a ofertei, a tintei vizate sau a momentului contactului cu clientul în timp real;
Personalizare: capacitatea de a adapta oferta la nevoile individuale ale prospectilor

Optimizarea potentialului de vânzari cu prilejul fiecarui contact cu clientii: fiecare interactiune cu clientii prin intermediul bazelor de date si tehnologiilor informatice reprezinta o ocazie importanta pentru firma de a formula noi oferte personalizate;
Întretinerea unui veritabil dialog cu clientii pentru a evalua nevoile si doleantele lor si dezvoltarea unor produse si servicii personalizate care sa satisfaca aceste nevoi.

Marketing & Category Management

Succesul unei bune strategii de vanzari si marketing inseamna sa iei deciziile potrivite la momentul potrivit. Pentru a lua cele mai bune decizii trebuie sa controlezi resursele de vanzari si marketing astfel incat acestea sa fie orientate in directia potrivită. Cercetarile efectuate arata ca o crestere cu 5% a gradului de pastrare a clientilor determina o crestere a profitului în termeni ai valorii nete prezente, între 20-125%.
Beneficiile serviciilor noastre:
Printre principalele avantaje ale unei strategii axate pe un sistem complex de atragere si fidelizare a clienţilor:
Rata de penetrare ridicata: capacitatea de a contacta un numar mare de prospecti;
Rapiditatea: sistemele de baze de date de marketing si tehnologia web permit schimbul de informatii cu clientii în timp real;
Reactivitatea crescuta: capacitatea de a evalua orice schimbare a ofertei, a tintei vizate sau a momentului contactului cu clientul în timp real;
Personalizare: capacitatea de a adapta oferta la nevoile individuale ale prospectilor

Optimizarea potentialului de vânzari cu prilejul fiecarui contact cu clientii: fiecare interactiune cu clientii prin intermediul bazelor de date si tehnologiilor informatice reprezinta o ocazie importanta pentru firma de a formula noi oferte personalizate;
Întretinerea unui veritabil dialog cu clientii pentru a evalua nevoile si doleantele lor si dezvoltarea unor produse si servicii personalizate care sa satisfaca aceste nevoi.

Mercantizare

Conceptul de merchandising sau mercantizare este strans legat de mixul de marketing, respectiv de cei 4P: produs, pret, plasare si promovare. Merchandising-ul reprezinta promovarea la locul vanzarii, cuprinzand tehnici prin care in interiorul unei unitati comerciale este atras si dirijat interesul clientilor catre un anume produs. Merchandising-ul va rezolva probleme precum: maniera de a structura unitatea comerciala in raioane, selectarea mobilierului adecvat, alegerea unor servicii de oferit, realizarea unui echilibru intre estetic si functional al dispunerii raioanelor si marfurilor, etalarea ofertei si gestionarea acesteia, asigurarea diversitatii sortimentale potrivit cu cerintele clientilor, deplasarea facila a acestora catre raioane. Detalii precum hotararea asupra cantitatii de produse de expus, selectarea unui anume loc pentru un anume produs si aranjarea vitrinei tin de merchandising. Scopul este de a creste rentabilitatea magazinului. Ca metode folosite, se apeleaza la fractionare, ambalaj, etalare s.a Merchandising-ul adapteaza sistemul de servicii de dinainte si de dupa vanzare la cerintele consumatorilor, la nevoile acestora.

Servicii cu valoare adăugată

Colaborarea dintre marketing si logistica este un factor cheie al succesului. O relatie ce ia in considerare cerintele fiecarei functii trebuie sa permita realizarea de „arbitraje inteligente” intre dorintele clientului si constrangerile logistice si sa aiba un impact pozitiv in ceea ce priveste costurile de fabricare, de stocare si de comercializare.
Vă punem la dispoziţie servicii cu valoare adaugata (sortare, etichetare, ambalare, reambalare,infolieri) pe un spatiu special alocat de 800mp, la costuri variabile, adaptate fiecărui proiect în parte.

Pentru a solicita o cotaţie de preţ pentru oricare din serviciile descrise mai sus, contactaţi-ne pe e-mail: office@start-distribution.ro